-->

dimarts, 25 de març del 2014

LA DECLARACIÓ JURADA

CONCEPTE

· Es denomina declaració jurada a la manifestació personal, verbal o escrita, on s'assegura la veracitat d'aquesta mateixa declaració sota jurament davant autoritats administratives o judicials. Com a conseqüència es presumeix com a cert el que assenyala el declarant fins que es pugui acreditar el contrari.


EXEMPLE


Jo, el senyor Martí Rodolí, major d'edat, amb DNI 347628282-S i domicili al carrer 
Major 31 de Sort ... 

Declaro sota jurament que: 

El passat dia 9 de febrer de l'any 2012, em trobava jo cuidant les meves ovelles quan vaig veure el senyor don Lucio Colmenero endinsar-se en la finca d'Andrés López i robar-li 3 gallines marrons. 

I perquè consti, ho signo aquí abaix: 


(signatura) 

Eustaquio Torres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada